РАБОТНО ВРЕМЕ С ГРАЖДАНИ

  • Център за информация и услуги
    от понеделник до петък – от 8.30 ч. до 17.00 ч.
    събота и неделя – почивен ден
    Дежурно гише
    от понеделник до петък – от 8.30 ч. до 18.00 ч.
    събота и неделя – почивен ден
  • Отдел „Местни данъци и такса битови отпадъци“
    от понеделник до петък – от 8.30 ч. до 17.00 ч.
    събота и неделя – почивен ден
    Дежурна каса
    от понеделник до петък – от 8.30 ч. до 18.00 ч.
    събота и неделя – почивен ден
  • ОБЩА АДМИНИСТРАЦИЯ: дирекция „Бюджет и финанси и човешки ресурси“ и дирекция „Гражданска регистрация, информационно и правно обслужване“
    от понеделник до петък – от 13.00 ч. до 17.00 ч.
    събота и неделя – почивен ден
  • СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ: дирекция „Икономика, общинска собственост и европейски програми“, дирекция „Социална политика и здравеопазване“ и дирекция „Образование, наука и култура“
    понеделник – от 13.00 ч. до 17.00 ч.
    сряда – от 8.30 до 12.00 ч. и от 13.00 до 17.00 ч.
    петък – от 8.30 до 12.00 ч.
    събота и неделя – почивен ден
  • Дирекция „Устройство на територията“
    сряда – от 13.00 до 17.00 ч.
    петък – от 8.30 до 12.00 ч.
    събота и неделя – почивен ден
  • ПРИЕМНИ ДНИ НА ГЛАВНИЯ АРХИТЕКТ НА ОБЩИНА ШУМЕН
    1. Приемният ден на главния архитект на община Шумен се провежда всяка сряда от 13:00 ч. до 16:00 ч. за проектанти и от 16:00 ч. до 17:00 ч. за граждани с изключение на последната сряда от месеца.
    2. Приемният ден в последната седмица от месеца се измества от сряда в понеделник от 14:00 до 16:00 часа съвместно с приемния ден на кмета на община Шумен.
    3. Записването става предварително на телефон 054/ 857 709.
    4. Желателно е при записване да се съобщава въпроса, който ще се обсъжда и да се предоставят писмени документи по проблема, ако е необходимо.
  • ПРИЕМНИ ДНИ НА КМЕТА НА ОБЩИНА ШУМЕН
    1. Приемният ден на кмета на община Шумен се провежда всеки последен понеделник от месеца от 14:00 до 16:00 часа.
    2. Записването става предварително на място в стая 301 в Община Шумен или на телефон 054/ 857 771 от 10-то число на съответния месец в определените часове за прием на граждани.
    3. В рамките на един приемен ден могат да бъдат записани максимум 15 души. Останалите, които желаят да се срещнат с кмета, ще бъдат записани за следващия приемен ден.
    4. Желателно е при записване гражданите да съобщават въпроса, който искат да поставят пред кмета и да предоставят писмени документи по проблема, ако е необходимо.
    5. Кметът може да прецени, че поставеният въпрос е от компетентността на неговите заместници и да насочи гражданите за среща със съответния заместник-кмет или директор на дирекция.
    6. Записването във връзка с назначаване на работа не се препоръчва, тъй като всички свободни работни места в общинската администрация се обявяват на интернет страницата на Община Шумен или в Бюрото по труда.

Заявление за записване за приемен ден
Моля, попълнете заявлението на кирилица!
В полето ”Тема на среща„ опишете накратко и възможно най-точно проблема, по който бихте желали да разговаряте. Формулировката Лични проблеми е недопустима.


Моля кликнете с мишката върху Кола.

Skip to content