25 юни 2024 г.

ОБЯВА

I. С Решение №172 по протокол № 9 от 30.05.2024г. и 31.05.2024г. Общински съвет- Шумен е обявил Конкурс за избор на Управител на „Комплексен онкологичен център – Шумен“ ЕООД при следните условия:
II. Обявява конкурс за възлагане управлението на „КОМПЛЕКСЕН ОНКОЛОГИЧЕН ЦЕНТЪР- ШУМЕН“ ЕООД, който да се проведе при следните етапи:
С Решение №172 по протокол № 9 от 30.05.2024г. и 31.05.2024г. Общински съвет-Шумен е обявил Конкурс за избор на Управител на „Комплексен онкологичен център–Шумен“ ЕООД при следните условия:
1. Проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания, като до втория етап на конкурса ще бъдат допуснати само тези кандидати, които отговарят на поставените изисквания.
2. Представяне от кандидатите на Програма за развитието и дейността на лечебното заведение за тригодишен период.
3. Събеседване с кандидатите.
III.Определя изисквания, на които следва да отговарят кандидатите за допускане до участие в конкурса:
1.Да са български граждани или граждани на друга държава членка на ЕС, на друга държава страна по споразумението за ЕИП или на Конфедерация Швейцария;
2.Да притежават образователно-квалификационна степен „магистър” по медицина и призната специалност и квалификация по здравен мениджмънт;
3.Да имат най-малко пет години трудов стаж като лекар с придобита специалност;
4.Да не са поставени под запрещение;
5.Да не са осъждани за умишлени престъпления от общ характер;
6.Да не са лишавани по съответен ред от правото да заемат длъжността Управител на публично предприятие;
7.Да не са обявени в несъстоятелност като еднолични търговци или неограничено отговорни съдружници в търговско дружество, обявено в несъстоятелност, при което да са останали неудовлетворени кредитори;
8.Да не са били членове на управителен или контролен орган на дружество, съответно кооперация, прекратени поради несъстоятелност през последните две години, от което да са останали неудовлетворени кредитори;
9.Да не са съпруг/съпруга или лице във фактическо съжителство, роднина по права линия, по съребрена линия-до четвърта степен включително, и по сватовство – до втора степен включително, на управител или член на колективен орган за управление и контрол на същото публично предприятие;
10.Да не заемат висша публична длъжност по чл.6, ал.1, т.1-38 и 41-45 от ЗПКОНПИ, не са членове на политически кабинет и секретар на община;
11.Да не извършват търговски сделки от свое или чуждо име;
12.Да не са съдружници в събирателни, командитни и дружества с ограничена отговорност, извършващи дейност сходна с тази на дружеството;
13.Да не са управители или членове на изпълнителни и контролни органи на друго публично предприятие, извършващо дейност сходна с тази на дружеството;
Необходими документи:
За участие в конкурса се подава писмено заявление по образец, към което се прилагат два отделни плика, както следва: Плик №1 съдържа необходимите документи, удостоверяващи съответствието на кандидатите с изискванията за участие:
• Автобиография;
• Заверени копия на диплома за придобита образователно-квалификационна степен „магистър” по медицина, квалификация по здравен мениджмънт и свидетелство за призната специалност.
• Копие от документ /трудова и/или осигурителна книжка/, удостоверяващ наличието на минимум пет години трудов стаж като лекар;
• Медицинско свидетелство за работа, удостоверяващо възможността за заемане на длъжността;
• Декларация, че са на лице условията по т. 2.4- 2.13 и в съответствие с изискванията на чл. 45 от Наредбата за условията и реда за упражняване на правата на собственост на общината в търговски дружества с общинско участие в капитала, за участието на общината в граждански дружества и в сдружения с нестопанска цел;
• Копия от други документи, удостоверяващи изпълнението на изискванията за заемане на длъжността;
Плик №2 съдържа Програма за развитието и дейността на лечебното заведение за тригодишен период. Програмата следва да съдържа:
• анализ и оценка на състоянието и дейността на „КОМПЛЕКСЕН ОНКОЛОГИЧЕН ЦЕНТЪР-ШУМЕН” ЕООД;
• тенденции и възможности за развитие на „КОМПЛЕКСЕН ОНКОЛОГИЧЕН ЦЕНТЪР-ШУМЕН” ЕООД;
• определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението, финансирането, структурата и организацията на дейността на „КОМПЛЕКСЕН ОНКОЛОГИЧЕН ЦЕНТЪР-ШУМЕН” ЕООД;
• приложимост и етапи за реализацията на програмата.
Плик №1 и №2 надписани по съответния начин, се поставят в един общ плик, а заявленията се завеждат в специален регистър по реда на тяхното постъпване. За всяко подадено заявление се издава удостоверение, в което се посочват името на подателя, датата и часът на приемането му.
IV.Срок и място за подаване на документите:
1.Срок за представяне на документите: Документите се представят в срок до 17:00 часа на 24.07.2024г. /включително/.
2.Място за представяне на документите: Документите за участие в конкурса се приемат в стая № 204 в сградата на Общинска администрация Шумен на адрес: гр.Шумен, бул. „Славянски“ №17. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник. Заявленията, които са подадени след изтичане на срока, посочен в настоящето решение не се приемат.
V.Теми,предмет на събеседването:
• Място и роля на лечебното заведение в предоставянето на здравни услуги, повишаване и поддържане качеството на медицинското обслужване, финансова политика, кадрова политика и приоритети за бъдещо развитие.
• Лечебното заведение ще предостави на кандидатите за участие в конкурса информация относно структурата, бюджета, числеността и щатно разписание на персонала в срока определен в т. IV. на решението.
VI. Провеждане на конкурса:
• Конкурсът ще се проведе на 26.07.2024г. от 10:00 часа в зала 203, ет.2 в сградата на Общинска администращия Шумен.
• Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – интернет страницата на Община Шумен.
• Договорът за управление се сключва за срок от три години.
Утвърдени Правила за провеждане на конкурса за възлагане на управлениет на „Комплексен онкологичен център – Шумен” ЕООД –гр. Шумен.
Проект на договор за възлагане на управлението на дружеството.
Образец: Заявление и Декларация


10 юни 2024 г.

СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ

ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ“ ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе на три етапа:

  • решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
  • практически изпит;
  • интервю.

Коефициенти по чл. 34 ал. 5 от НПКПМДСл:
При нормативно допустими три коефициента  – 3, 4 или 5, комисията прие:

  1. За теста за познания от професионалната област на длъжността и

относно администрацията – Коефициент 4

  1. За практическия изпит – Коефициент 4
  2. За интервю – Коефициент 5

Провеждане на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията по чл. 33, ал. 1, т.1 от НПКПМДСл : Изготвяне на три варианта на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията със затворени въпроси с един възможен верен отговор. Вариантите на теста обхващат  35 въпроса. Времетраенето за провеждането на теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията е 60 минути. За всеки въпрос са формулирани варианти на отговор, от които само единият е верен;
Система за определяне на резултатите:
Максималната оценка, която кандидатът може да достигне е 5 – кандидатът напълно отговаря на изискванията за длъжността;
За всеки верен отговор се получава 1 точка,  максимален брой точки  35.
Кандидатът се счита за успешно издържал теста, ако е постигнал най-малко 21 точки.
При постигнат резултат от 21 до 25 точки, кандидатът получава  оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността.
При постигнат резултат от 26 до 30 точки, кандидатът получава оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността.
При постигнат резултат от 31 до 35 точки, кандидатът получава  оценка 5 – напълно отговаря на изискванията за длъжността.
Резултатът от теста се умножава по коефициент – 4, съгласно чл. 34 ал. 5 от НПКПМДСл.
Информация за резултатите от проведения тест ще се получава лично в 10.45 часа на  20.06.2024 г. в зала № 304  в административната сграда на Община Шумен.
Провеждане на практическия изпит с допуснатите до него кандидати, ще се проведе непосредствено след получаване на резултатите от теста в зала № 304 от 11.00 часа.
Провеждане на практически изпит по чл. 40  ал.1 от НПКПМДСл:
При провеждане на практическия изпит се преценяват уменията за справяне с конкретни задачи, които са свързани с изпълнението на длъжността. Поставя се една и съща писмена задача на кандидатите, като практическите умения на всеки кандидат при изпълнението на задачата се оценяват най-малко от двама от членовете на комисията по 5-степенна скала. Оценката на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.
Времетраене на практическия изпит  – до 40 минути.
Минимален резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал практическия изпит „оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността“.
Информация за резултатите от проведения практически изпит ще се получават лично в 12.45 часа на 20.06.2024 г. в зала № 304  в административната сграда на Община Шумен.
Провеждане на интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе непосредствено след получаване на резултатите от практическия изпит в зала № 304 от 13.00 часа.
Провеждане на интервю по чл. 42 ал. 1 от НПКПМДСл: Интервюто е определено с по-голяма тежест и съответно по-висок коефициент 5 съгласно чл. 34 ал. 3 от НПКПМДСл, тъй като в процеса на събеседването могат да се проверят професионалните и делови качества на кандидатите, комуникативните и професионалните им умения и изказ.
Времетраене на интервюто – до 30 минути за всеки кандидат.
Минимален резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал интервюто „оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността“.
При оценяване на компетентностите съгласно  Приложение №  7 към чл. 42 ал. 3 от НПКПМДСл се извършва по 5-степенна скала, като се спазва стъпка на оценяване 0,25  за всяка компетентност. Формираната средноаритметична оценка се изчислява с точност до стотни.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при провеждането на конкурса по избрания начин, и от интервюто, умножени с определените по чл. 34, ал. 5 коефициенти.

Резултат Коефициент Бал
1. Минимално изискван резултат: 48
-тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията 3,0 4,0 12
– практически изпит 4,0 4,0 16
– интервю 4,0 5,0 20
2. Максимално изискван резултат: 65
-тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията 5,0 4,0 20
– практически изпит 5,0 4,0 20
– интервю 5,0 5,0 25

 


06 юни 2024 г.

КЛАСИРАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ ОТ ПРОВЕДЕНИЯ НА 29.05.2024 Г. КОНКУРС
ЗА ДЛЪЖНОСТТА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ “УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ”

Класиране на кандидатите
Въз основа на проведения конкурс и разработените параметри и критерии за неговото провеждане, комисията извърши следната класация:
Първо място – Соня Каменовска

Име, презиме и фамилия на кандидата Резултат от начина по чл. 33, ал. 1

тест

Коефициент Резултат от интервюто Коефициент Окончателен резултат
Соня  Каменовска  

3

 

4

 

4,22

 

5

 

33,10


29 май 2024 г.

СПИСЪК
НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА
ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ“  ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

1. БЕРКАНТ АДИЛОВ – ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-2240/16.05.2024 Г.
Съгласно обявения начин за провеждане на конкурса допуснатите кандидати трябва да се явят на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията   на 20.06.2024 г. от  9,00 часа в сградата на община Шумен, зала № 304.
Практическият изпит с допуснатите кандидати ще се проведе на същата дата и място от 11,00 часа.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе на същата дата и място от 13,00 часа.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
/ДЕСИСЛАВА ПЕТРОВА /

СПИСЪК НА НЕДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ
НА ДЛЪЖНОСТТА РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ“  ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ  НЯМА.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
/ДЕСИСЛАВА ПЕТРОВА/


27 май 2024 г.

КЛАСИРАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ ОТ ПРОВЕДЕНИЯ НА 17.05.2024 Г. КОНКУРС
ЗА ДЛЪЖНОСТТА “СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

Класиране на кандидатите
Въз основа на проведения конкурс и разработените параметри и критерии за неговото провеждане, комисията извърши следната класация:
Първо място –  Радостина Механджийска
Второ място – Валерия Георгиева

Име, презиме и фамилия на кандидата Резултат от начина по чл. 33, ал. 1 тест Коефициент Резултат от интервюто Коефициент Окончателен резултат
Радостина Механджийска 4 4 4,51 5 38,55
Валерия Георгиева 4 4 4,20 5 37,00

27 май 2024 г.

СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ “УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ” ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

Коефициенти по чл. 34 ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:
При нормативно допустими три коефициента  – 3, 4 или 5, комисията прие:
1. За теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията – Коефициент 4
2. За интервю – Коефициент 5
Провеждане на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията по чл. 33, ал. 1, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители: Изготвяне на три варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. Вариантите на теста обхващат 30 въпроса. Времетраенето за провеждането на теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията е 60 минути. За всеки въпрос са формулирани варианти на отговор, от които само единият е верен;
Система за определяне на резултатите:
Максималната оценка, която кандидатът може да достигне е 5 – кандидатът напълно отговаря на изискванията за длъжността;
За всеки верен отговор се получават 1 точка,  максимален брой точки  30.
Кандидатът се счита за успешно издържал теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, ако е постигнал най-малко 18 точки.
При постигнат резултат от 18 до 21 точки, кандидатът получава  оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността.
При постигнат резултат от 22 до 25 точки, кандидатът получава оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността.
При постигнат резултат от 26 до 30 точки, кандидатът получава оценка 5 – напълно отговаря на изискванията за длъжността.
Резултатът от теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията се умножава по коефициент – 4, съгласно чл. 34 ал. 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Информация за резултатите от проведения тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията ще се получават лично в 14:30 часа на 29.05.2024 г. в зала № 304  в административната сграда на Община Шумен.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе непосредствено след получаване на резултатите от теста в зала № 304 от 15:00 часа.
Времетраене на интервюто – до 30 минути за всеки кандидат.
Провеждане на интервю по чл. 42, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители: Интервюто е определено с по-голяма тежест и съответно по-висок коефициент 5 съгласно чл. 34 ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, тъй като в процеса на събеседването могат да се проверят професионалните и делови качества на кандидатите, комуникативните и професионалните им умения и изказ.
Минимален резултат, при който кандидата се счита за успешно издържал интервюто „оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността“.
При оценяване на компетентностите съгласно Приложение № 6 към чл. 42 ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители се извършва по 5-степенна скала, като се спазва стъпка на оценяване 0,25 за всяка компетентност. Формирана средноаритметична оценка се изчислява с точност до стотни.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при провеждането на конкурса по избрания начин, и от интервюто, умножени с определените по чл. 34, ал. 5 коефициенти.

Резултат Коефициент Бал
1.                     1. Минимално изискван резултат:

-тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията

– интервю

 

3,0

 

4,0

 

4,0

 

5,0

32

12

 

20

2. Максимално изискван резултат:

-тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията

– интервю

 

 

5,0

 

5,0

 

 

4,0

 

5,0

 

45

20

 

25


14 май 2024 г.

СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

Начин на провеждане на конкурса: чрез тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю

Коефициенти по чл. 34 ал. 5 от НПКПМДСл:
При нормативно допустими три коефициента – 3, 4 или 5, комисията прие:
1. За теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията – Коефициент 4
2. За интервю – Коефициент 5

Провеждане на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията по чл. 33, ал. 1, т. 1 от НПКПМДСл: Изготвяне на три варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. Вариантите на теста обхващат 30 въпроса. Времетраенето за провеждането на теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията е 60 минути. За всеки въпрос са формулирани варианти на отговор, от които само единият е верен;
Система за определяне на резултатите:
Максималната оценка, която кандидатът може да достигне е 5 – кандидатът напълно отговаря на изискванията за длъжността;
За всеки верен отговор се получават 1 точка, максимален брой точки 30.
Кандидатът се счита за успешно издържал теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, ако е постигнал най-малко 18 точки.
При постигнат резултат от 18 до 21 точки, кандидатът получава оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността.
При постигнат резултат от 22 до 25 точки, кандидатът получава оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността.
При постигнат резултат от 26 до 30 точки, кандидатът получава оценка 5 – напълно отговаря на изискванията за длъжността.
Резултатът от теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията се умножава по коефициент – 4, съгласно чл. 34 ал. 3 от НПКПМДСл .

Информация за резултатите от проведения тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията ще се получават лично в 12:30 часа на 17.05.2024 г. в зала № 304 в административната сграда на Община Шумен.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе непосредствено след получаване на резултатите от теста в зала № 304 от 13:00 часа.
Времетраене на интервюто – до 30 минути за всеки кандидат.
Провеждане на интервю по чл. 42, ал. 1 от НПКПМДСл: Интервюто е определено с по-голяма тежест и съответно по-висок коефициент 5 съгласно чл. 34 ал. 5 от НПКПМДСл, тъй като в процеса на събеседването могат да се проверят професионалните и делови качества на кандидатите, комуникативните и професионалните им умения и изказ.
Минимален резултат, при който кандидата се счита за успешно издържал интервюто „оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността“.
При оценяване на компетентностите съгласно Приложение № 5 към чл. 42 ал. 4 от НПКПМДСл се извършва по 5-степенна скала, като се спазва стъпка на оценяване 0,25 за всяка компетентност. Формирана средноаритметична оценка се изчислява с точност до стотни.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при провеждането на конкурса по избрания начин, и от интервюто, умножени с определените по чл. 34, ал. 5 коефициенти.

Резултат Коефициент Бал
1.                     1. Минимално изискван резултат:

-тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията

– интервю

 

3,0

4,0

 

4,0

5,0

32

12

20

2. Максимално изискван резултат:

-тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията

– интервю

 

5,0

5,0

 

4,0

5,0

45

20

25


14 май 2024 г.

СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА ЮРИСКОНСУЛТ

Начин на провеждане на конкурса: чрез тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю

Коефициенти по чл. 34 ал. 5 от НПКПМДСл:
При нормативно допустими три коефициента – 3, 4 или 5, комисията прие:
1. За теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията – Коефициент 4
2. За интервю – Коефициент 5

Провеждане на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията по чл. 33, ал. 1, т. 1 от НПКПМДСл: Изготвяне на три варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. Вариантите на теста обхващат 30 въпроса. Времетраенето за провеждането на теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията е 60 минути. За всеки въпрос са формулирани варианти на отговор, от които само единият е верен;
Система за определяне на резултатите:
Максималната оценка, която кандидатът може да достигне е 5 – кандидатът напълно отговаря на изискванията за длъжността;
За всеки верен отговор се получават 1 точка, максимален брой точки 30.
Кандидатът се счита за успешно издържал теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, ако е постигнал най-малко 18 точки.
При постигнат резултат от 18 до 21 точки, кандидатът получава оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността.
При постигнат резултат от 22 до 25 точки, кандидатът получава оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността.
При постигнат резултат от 26 до 30 точки, кандидатът получава оценка 5 – напълно отговаря на изискванията за длъжността.
Резултатът от теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията се умножава по коефициент – 4, съгласно чл. 34 ал. 3 от НПКПМДСл .

Информация за резултатите от проведения тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията ще се получават лично в 12:30 часа на 20.05.2024 г. в зала № 304 в административната сграда на Община Шумен.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе непосредствено след получаване на резултатите от теста в зала № 304 от 13:00 часа.
Времетраене на интервюто – до 30 минути за всеки кандидат.
Провеждане на интервю по чл. 42, ал. 1 от НПКПМДСл: Интервюто е определено с по-голяма тежест и съответно по-висок коефициент 5 съгласно чл. 34 ал. 5 от НПКПМДСл, тъй като в процеса на събеседването могат да се проверят професионалните и делови качества на кандидатите, комуникативните и професионалните им умения и изказ.
Минимален резултат, при който кандидата се счита за успешно издържал интервюто „оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността“.
При оценяване на компетентностите съгласно Приложение № 5 към чл. 42 ал. 4 от НПКПМДСл се извършва по 5-степенна скала, като се спазва стъпка на оценяване 0,25 за всяка компетентност. Формирана средноаритметична оценка се изчислява с точност до стотни.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при провеждането на конкурса по избрания начин, и от интервюто, умножени с определените по чл. 34, ал. 5 коефициенти.

 

Резултат Коефициент Бал
1.                     1. Минимално изискван резултат:

-тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията

– интервю

 

3,0

4,0

 

4,0

5,0

32

12

20

2. Максимално изискван резултат:

-тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията

– интервю

 

5,0

5,0

 

4,0

5,0

 

45

20

25


14 май 2024 г.

СПИСЪК
НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ “УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ”
ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

1. СОНЯ КАМЕНОВСКА – ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1810/24.04.2024 Г.

Съгласно обявения начин за провеждане на конкурса допуснатите кандидати трябва да се явят за полагане на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията на 29.05.2024 г. от 13,00 часа в сградата на Община Шумен, зала № 304.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе на същата дата и място от 15,00 часа.

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
/НИКОЛАЙ КОЛЕВ /


14 май 2024 г.

СПИСЪК
НА НЕДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ “УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ”
ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ НЯМА.

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
/НИКОЛАЙ КОЛЕВ /


09 май 2024 г.

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА
РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ“

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. Степен на завършено образование – магистър;
1.2. Област на висшето образование „Социални, стопански и правни науки“; Професионални направления „Икономика“, „Право“;
1.3. Ранг III младши или професионален опит – 4 /четири/ трудов и/или служебен стаж в т. ч. не по-малко от 3 /три/ години в областта на вътрешния или външния одит.
1.4. Да притежава сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор”, издаден от Министъра на финансите или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор, съгласно чл. 19, ал. 2, т. 4 от Закон за вътрешния одит в публичния сектор
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе на три етапа:
– решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
– практически изпит;
– интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
3.1.4 Копие на сертификат за „Вътрешен одитор в публичния сектор” издаден от Министъра на финансите или на притежавания валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;
3.1.5. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път на s.mutafchieva@shumen.bg, като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Срок за подаване на документите: до 17:00 часа на 22.05.2024 год.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се поставят на интернет страницата на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на интернет страницата на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
7.1. Цел на длъжността: Независима и обективна дейност за предоставяне на увереност и консултиране, предназначена да носи полза и да подобрява дейността на Община Шумен. Чрез изпълнение на служебните си задължения, ръководителят на Звено „Вътрешния одит“ подпомага дейността на Община Шумен за постигне целите й, чрез прилагане на систематичен и дисциплиниран подход за оценяване и подобряване на процесите за управление на риска, контрол и управление.
7.2. Области на дейност: Ръководи звеното за вътрешен одит при изпълнението на одитни ангажименти за даване на увереност и консултиране, и подпомага организацията за постигане на целите й, като:
7.2.1. Идентифицира и оценява рисковете в организацията.
7.2.2. Оценява адекватността и ефективността на системите за финансово управление и контрол по отношение на: идентифицирането, оценяването и управлението на риска от ръководството на организацията; съответствието със законодателството, вътрешните актове и договорите; надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация; ефективността, ефикасността и икономичността на дейностите; опазването на активите и информацията; изпълнението на задачите и постигането на целите.
7.2.1. Дава препоръки за подобряване на дейностите в Общината.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 1 800 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
(Размерът на основната заплата се определя съгласно чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса.)
За информация:
Адрес: гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
http://www.shumen.bg/
Телефон за контакт: 054/ 857 642, 716 За контакти: Мутафчиева, Христова


29 април 2024 г.

СПИСЪК

НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ

 

  1. ВАЛЕРИЯ ГЕОРГИЕВА ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1716/22.04.2024 Г.
  2. ЯНА ПЕТРОВА ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1750/22.04.2024 г.
  3. ХАРАЛАН СТЕФАНОВ ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1756/22.04.2024 Г.
  4. РАДОСТИНА МЕХАНДЖИЙСКА ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 1781/22.04.2024 Г.

Съгласно обявения начин за провеждане на конкурса допуснатите кандидати трябва да се явят за полагане на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията на 17.05.2024 г. от 10:00 часа в сградата на Община Шумен, зала  № 304.

Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе на същата дата и място от 13:00  часа.

Нормативни актове, които могат да бъдат ползвани за подготовка:

  • Административнопроцесуален кодекс
  • Граждански процесуален кодекс
  • Закон за административните нарушения и наказания
  • Закон за администрацията
  • Закон за общинската собственост
  • Закон за местното самоуправление и местната администрация
  • Закон за нормативните актове
  • Закон за достъп до обществена информация
  • Закон за държавния служител

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
ХРИСТО ПАВЛОВ

СПИСЪК

НА НЕДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ  НЯМА.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
ХРИСТО ПАВЛОВ


29 април 2024 г.

СПИСЪК

НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА ЮРИСКОНСУЛТ

 

  1. ХАСАН ХАСАНОВ – ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1679/17.04.2024 Г.
  2. ТРАЯНА ТОДОРОВА ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1691/17.04.2024 Г.
  3. ВАЛЕРИЯ ГЕОРГИЕВА ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1715/22.04.2024 Г.
  4. ХАРАЛАН СТЕФАНОВ ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1755/22.04.2024 Г.

 

Съгласно обявения начин за провеждане на конкурса допуснатите  кандидати  трябва да се явят за полагане на тест на 20.05.2024 г. от 10:00 часа в сградата на Община Шумен, зала  № 304.

Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе на същата дата и място от 13:00  часа.

Нормативни актове, които могат да бъдат ползвани за подготовка:

  • Административнопроцесуален кодекс
  • Граждански процесуален кодекс
  • Закон за административните нарушения и наказания
  • Закон за администрацията
  • Закон за общинската собственост
  • Закон за местното самоуправление и местната администрация
  • Закон за нормативните актове
  • Закон за достъп до обществена информация
  • Закон за държавния служител

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
ХРИСТО ПАВЛОВ

СПИСЪК

НА НЕДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА ЮРИСКОНСУЛТ

Име, презиме и фамилия Основание за недопускане
1 Калоян     Христов Кандидатът не е представил всички необходими документи – чл. 20, ал. 2, т. 1, предл. първо от НПКПМДС

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
ХРИСТО ПАВЛОВ


23 април 2024 г.

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ “УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ”

Дирекция „Икономика, общинска собственост и европейски проекти“

  1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

1.1.  Минимална придобита образователно-квалификационна степен – Бакалавър;

1.2. Област на завършено образование “Социални, стопански и правни науки”;

1.3. Ранг III младши или 3 години професионален опит в област, свързана с изпълняваните преки задължения.

  1. Начин на провеждане на конкурса:

Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, и интервю.

  1. Документи за участие в конкурсната процедура:

3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:

3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.

3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

3.1.4. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

    1. Място и срок за подаване на документите за участие:

4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.

4.2. Документите може да се подават по електронен път на s.mutafchieva@shumen.bg, като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

4.3 Срок за подаване на документите:  до 17,00 часа на 03.05.2024 г.

  1. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се публикуват на интернет страница www.shumen.bg на Община Шумен.
  2. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на интернет страницата www.shumen.bg на Община Шумен.
  3. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика: Основна цел на длъжността: Да съдейства за провеждане на политиката на Община Шумен във връзка с управлението на общинската собственост, при спазване на принципите на законосъобразност, целесъобразност и публичност в интерес на населението на общината.
  4. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 933 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. (Размерът на основната заплата се определя съгласно чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса)

 

За информация:

Адрес: гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237

http://www.shumen.bg/

Телефон за контакт: 054/ 857 642

За контакти: Мутафчиева


23 април 2024 г.

ОБЩИНА ШУМЕН

ОБЯВЛЕНИЕ

Община Шумен обявява конкурс за длъжността ДИРЕКТОР НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „ТУРИЗЪМ, ПУБЛИЧНИ ПРОЯВИ И АТРАКЦИИ” – ГР. ШУМЕН при следните условия:
Характер и срок на трудовото правоотношение – срочен, за срок от три години.
Минимални изисквания към кандидатите:
o Степен на образование – висше с образователно-квалификационна степен „Бакалавър“;
o Стаж – над 7 години;
o Управленски опит – над 3 години;
o Да не са поставени под запрещение, да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съответен ред от правото да заемат определена длъжност.
o Професионален опит в областта на туризма ще се счита за предимство.
Необходими документи:
1. Заявление за участие в конкурс свободен текст;
2. Професионална автобиография;
3. Диплома за завършено образование;
4. Копие от трудовата книжка и от други документи, удостоверяващи стаж;
5. Декларация по образец, че лицето не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
6. Декларация-съгласие за обработване на лични данни от Община Шумен.

Конкурсът ще се проведе чрез разработване и защита на Програма за развитието на предприятието за период от три години и събеседване с кандидатите, съгласно утвърдените Правила за провеждане на конкурса за длъжността.
Срок за подаване на документите – един месец от публикуването на обявата.
Документите се подават в стая № 237 на Община Шумен.

За справки: тел. 857-642


11 април 2024 г.

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА
СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ
Дирекция „Гражданска регистрация, информационно и правно обслужване”
Отдел „Правно осигуряване и информационно обслужване ”

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална придобита образователно-квалификационна степен – Магистър;
1.2. Област на завършено образование “Социални, стопански и правни науки”; Професионално направление – “Право”;
1.3. Ранг IV младши или 1 година професионален опит в област, свързана с изпълняваните преки задължения.
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, и интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно – квалификационна степен, допълнителна квалификация и юридическа правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочат номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
3.1.4. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1 Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен бул. ”Славянски”№ 17 ет. 2 стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път на s.mutafchieva@shumen.bg, като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
4.3 Срок за подаване на документите: до 17,00 часа на 22.04.2024 г.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се публикуват на интернет страница на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на интернет страницата на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
7.1. Цел на длъжността: Правно обслужване на Общината за постигане на компетентно, професионално и основано на закона административно обслужване на гражданите и юридическите лица; защита на интересите на общината; процесуално представителство на Общината по спорове, в които същата е страна.
7.2. Области на дейност: Правни консултации за служители на Общината, граждани, структури на Общината, общински предприятия, музей, библиотека, кметства и наместничества; Процесуално представителство и водене на съдебни дела; Работа по Закона за обществените поръчки, Закона за общинската собственост и Закона за устройство на територията, работа в комисии по наредбите, приети от Общинския съвет и подготовка на предложения за промени в тях.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 933 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. (Размерът на основната заплата се определя съгласно чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса.)
За информация:
Адрес: гр. Шумен, бул.”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
https://www.shumen.bg/
Телефон за контакт: 054/ 857 642
За контакти: Мутафчиева


11 април 2024 г.

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА ЮРИСКОНСУЛТ
Дирекция „Гражданска регистрация, информационно и правно обслужване“
Отдел „Правно осигуряване и информационно обслужване“

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална придобитата образователно-квалификационна степен – Магистър;
1.2. Област на висшето образование „Социални, стопански и правни науки“,
Професионално направление „Право“;
1.3. Ранг V младши;
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, и интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и юридическа правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
3.1.4. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път на s.mutafchieva@shumen.bg, като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
4.3 Срок за подаване на документите: до 17,00 часа на 22.04.2024 г.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се публикуват на интернет страница на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на интернет страницата на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика: Основна цел на длъжността: Да подпомага пряко старшите юрисконсулти в тяхната работа; чрез работата си да допринася за правното обслужване на общината, както и за компетентно и основано на закона обслужване на гражданите и юридическите лица.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 933 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. (Размерът на основната заплата се определя съгласно чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса)
За информация:
Адрес: гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237
https://www.shumen.bg/
Телефон за контакт: 054/ 857 642
За контакти: Мутафчиева


17 януари 2024 г.

КЛАСИРАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ ОТ ПРОВЕДЕНИЯ НА 10.01.2024 Г. КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

Класиране на кандидатите
Въз основа на проведения конкурс и разработените параметри и критерии за неговото провеждане, комисията извърши следната класация:
Първо място – Христо  Павлов

Име, презиме и фамилия на кандидата Резултат от начина по чл. 39 защита на концепция Коефициент Резултат от интервюто Коефициент Окончателен резултат
Христо  Павлов 9,93 4 4,83 4 59,04

05 януари 2024 г.

СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА ШУМЕН

Начин на провеждане на конкурса: защита на концепция на тема: „Стратегическо управление на общинска администрация Шумен” и интервю.

Коефициенти по чл. 34, ал. 5 от НПКПМДСл
При нормативно допустими три коефициента – 3, 4 или 5 се приеха:
1. Защита на концепция – Коефициент 4;
2. За интервю – Коефициент 4.
Изисквания към концепцията и критерии за преценка на резултата чл. 39 от НПКПМДСл:
1. Критерии за преценка на резултата по чл. 39, ал. 2 от НПКПМДСл:
1.1. Актуалност на концепцията;
1.2. Осъществимост на целите в концепцията;
1.3. Очаквани резултати и ефект, заложени в концепцията.
Вземане на решение за допускане до защита на концепцията – при оценка не по -ниска от оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за заемане на длъжността – чл. 39, ал. 4 от НПКПМДСл
2. Критерии за преценка на резултата по чл. 39, ал. 5 от НПКПМДСл:
2.1. Яснота при излагане на концепцията/комуникативна компетентност;
2.2. Възможности за оптимално планиране и организиране на работата на общинска администрация/ориентация към резултатите и управленска компетентност/
3. Общият резултат на всеки кандидат е сбор от оценките по т. 1 и т. 2
4. До участие в интервюто се допускат кандидати, чиито резултат по т. 3 е най-малко „8“.
5. Система за определяне на резултатите по т. 1 и т. 2:
Преценката се извършва по 5-степенна скала, както следва:
5 – напълно отговаря на изискванията за длъжността;
4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността;
3 – в средна степен отговаря на изискванията за длъжността;
2 – в малка степен отговаря на изискванията за длъжността;
1 – не отговаря на изискванията за длъжността.
Информация за резултатите от защитата на концепцията на тема „Стратегическо управление на общинска администрация Шумен“ ще се получават лично в 12,45 часа на 10.01.2024 г. в сградата на Община Шумен, зала № 304.
Интервюто с допуснатия до него кандидат, ще се проведе на същата дата и място от 13,00 часа.
III. Провеждане на интервю по чл. 42, ал.1 от НПКПМДСл:
1. Запознаване на комисията с длъжностната характеристика на длъжността Секретар на община и попълненото приложение № 1 – информация за длъжността – чл. 42 ал. 1 от НПКПМДСл
2. Минимален резултат, при който кандидата се счита за успешно издържал интервюто „оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността“
3. Членовете на комисията предварително определят и съгласуват въпросите или казусите, които ще бъдат задавани на кандидатите.
4. Кандидатът получава списък с въпросите или казусите, които ще се дискутират.
5. Списъкът се връчва в момента в който кандидатът бъде поканен от комисията за провеждане на интервю.
6. Ако кандидатът пожелае – комисията предоставя 10 минути за подготовка
7. Времетраене на интервюто – до 15 минути.
8. По преценка на членовете на комисията, могат да се задават въпроси извън предварително обявените за изясняване на определени компетентности
9. Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенната скала и попълва формуляр съгласно Приложение № 7 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДСл.
IV. Определяне на окончателния резултат на кандидатите по чл. 43, ал. 2 от НПКПМДСл
1. Попълване формуляр приложение № 8
2. Определяне на минималния резултат
Резултат Коефициент Бал
1. 1.Минимално изискван резултат:

Резултат Коефициент Бал
1.                     1.Минимално изискван резултат:

– концепция

– интервю

 

 

8,0

4,0

 

 

4,0

4,0

 

48

32

16

2.Максимално изискван резултат:

– концепция

– интервю

 

 

10,0

5,0

 

 

4,0

4,0

 

60

40

20


02 януари 2024 г.

Днес 02.01.2024 г. от 10 ч. в сградата на Община Шумен, с каб. 230 във връзка с процедура за подбор на Областен екип по приемна грижа в изпълнение на Проект “Повишаване на капацитета на служителите на агенцията за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила – Компонент 1 за надграждане на дейностите по управление и предоставяне на „приемна грижа“ на областно и национално ниво“ по програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 се проведе събеседване с явилите се кандидати.
Въз основа на проведеното събеседване и разработените параметри и критерии за неговото провеждане, комисията одобри кандидатурите на:

  1. Боряна Райчева
  2. Бетина Иванова

Архив:

Skip to content