14 май 2024 г.

СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

Начин на провеждане на конкурса: чрез тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю

Коефициенти по чл. 34 ал. 5 от НПКПМДСл:
При нормативно допустими три коефициента – 3, 4 или 5, комисията прие:
1. За теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията – Коефициент 4
2. За интервю – Коефициент 5

Провеждане на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията по чл. 33, ал. 1, т. 1 от НПКПМДСл: Изготвяне на три варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. Вариантите на теста обхващат 30 въпроса. Времетраенето за провеждането на теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията е 60 минути. За всеки въпрос са формулирани варианти на отговор, от които само единият е верен;
Система за определяне на резултатите:
Максималната оценка, която кандидатът може да достигне е 5 – кандидатът напълно отговаря на изискванията за длъжността;
За всеки верен отговор се получават 1 точка, максимален брой точки 30.
Кандидатът се счита за успешно издържал теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, ако е постигнал най-малко 18 точки.
При постигнат резултат от 18 до 21 точки, кандидатът получава оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността.
При постигнат резултат от 22 до 25 точки, кандидатът получава оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността.
При постигнат резултат от 26 до 30 точки, кандидатът получава оценка 5 – напълно отговаря на изискванията за длъжността.
Резултатът от теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията се умножава по коефициент – 4, съгласно чл. 34 ал. 3 от НПКПМДСл .

Информация за резултатите от проведения тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията ще се получават лично в 12:30 часа на 17.05.2024 г. в зала № 304 в административната сграда на Община Шумен.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе непосредствено след получаване на резултатите от теста в зала № 304 от 13:00 часа.
Времетраене на интервюто – до 30 минути за всеки кандидат.
Провеждане на интервю по чл. 42, ал. 1 от НПКПМДСл: Интервюто е определено с по-голяма тежест и съответно по-висок коефициент 5 съгласно чл. 34 ал. 5 от НПКПМДСл, тъй като в процеса на събеседването могат да се проверят професионалните и делови качества на кандидатите, комуникативните и професионалните им умения и изказ.
Минимален резултат, при който кандидата се счита за успешно издържал интервюто „оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността“.
При оценяване на компетентностите съгласно Приложение № 5 към чл. 42 ал. 4 от НПКПМДСл се извършва по 5-степенна скала, като се спазва стъпка на оценяване 0,25 за всяка компетентност. Формирана средноаритметична оценка се изчислява с точност до стотни.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при провеждането на конкурса по избрания начин, и от интервюто, умножени с определените по чл. 34, ал. 5 коефициенти.

Резултат Коефициент Бал
1.                     1. Минимално изискван резултат:

-тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията

– интервю

 

3,0

4,0

 

4,0

5,0

32

12

20

2. Максимално изискван резултат:

-тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията

– интервю

 

5,0

5,0

 

4,0

5,0

45

20

25


14 май 2024 г.

СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА ЮРИСКОНСУЛТ

Начин на провеждане на конкурса: чрез тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю

Коефициенти по чл. 34 ал. 5 от НПКПМДСл:
При нормативно допустими три коефициента – 3, 4 или 5, комисията прие:
1. За теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията – Коефициент 4
2. За интервю – Коефициент 5

Провеждане на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията по чл. 33, ал. 1, т. 1 от НПКПМДСл: Изготвяне на три варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. Вариантите на теста обхващат 30 въпроса. Времетраенето за провеждането на теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията е 60 минути. За всеки въпрос са формулирани варианти на отговор, от които само единият е верен;
Система за определяне на резултатите:
Максималната оценка, която кандидатът може да достигне е 5 – кандидатът напълно отговаря на изискванията за длъжността;
За всеки верен отговор се получават 1 точка, максимален брой точки 30.
Кандидатът се счита за успешно издържал теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, ако е постигнал най-малко 18 точки.
При постигнат резултат от 18 до 21 точки, кандидатът получава оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността.
При постигнат резултат от 22 до 25 точки, кандидатът получава оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността.
При постигнат резултат от 26 до 30 точки, кандидатът получава оценка 5 – напълно отговаря на изискванията за длъжността.
Резултатът от теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията се умножава по коефициент – 4, съгласно чл. 34 ал. 3 от НПКПМДСл .

Информация за резултатите от проведения тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията ще се получават лично в 12:30 часа на 20.05.2024 г. в зала № 304 в административната сграда на Община Шумен.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе непосредствено след получаване на резултатите от теста в зала № 304 от 13:00 часа.
Времетраене на интервюто – до 30 минути за всеки кандидат.
Провеждане на интервю по чл. 42, ал. 1 от НПКПМДСл: Интервюто е определено с по-голяма тежест и съответно по-висок коефициент 5 съгласно чл. 34 ал. 5 от НПКПМДСл, тъй като в процеса на събеседването могат да се проверят професионалните и делови качества на кандидатите, комуникативните и професионалните им умения и изказ.
Минимален резултат, при който кандидата се счита за успешно издържал интервюто „оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността“.
При оценяване на компетентностите съгласно Приложение № 5 към чл. 42 ал. 4 от НПКПМДСл се извършва по 5-степенна скала, като се спазва стъпка на оценяване 0,25 за всяка компетентност. Формирана средноаритметична оценка се изчислява с точност до стотни.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при провеждането на конкурса по избрания начин, и от интервюто, умножени с определените по чл. 34, ал. 5 коефициенти.

 

Резултат Коефициент Бал
1.                     1. Минимално изискван резултат:

-тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията

– интервю

 

3,0

4,0

 

4,0

5,0

32

12

20

2. Максимално изискван резултат:

-тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията

– интервю

 

5,0

5,0

 

4,0

5,0

 

45

20

25


14 май 2024 г.

СПИСЪК
НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ “УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ”
ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

1. СОНЯ КАМЕНОВСКА – ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1810/24.04.2024 Г.

Съгласно обявения начин за провеждане на конкурса допуснатите кандидати трябва да се явят за полагане на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията на 29.05.2024 г. от 13,00 часа в сградата на Община Шумен, зала № 304.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе на същата дата и място от 15,00 часа.

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
/НИКОЛАЙ КОЛЕВ /


14 май 2024 г.

СПИСЪК
НА НЕДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ “УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ”
ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ НЯМА.

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
/НИКОЛАЙ КОЛЕВ /


09 май 2024 г.

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА
РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ“

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. Степен на завършено образование – магистър;
1.2. Област на висшето образование „Социални, стопански и правни науки“; Професионални направления „Икономика“, „Право“;
1.3. Ранг III младши или професионален опит – 4 /четири/ трудов и/или служебен стаж в т. ч. не по-малко от 3 /три/ години в областта на вътрешния или външния одит.
1.4. Да притежава сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор”, издаден от Министъра на финансите или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор, съгласно чл. 19, ал. 2, т. 4 от Закон за вътрешния одит в публичния сектор
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе на три етапа:
– решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
– практически изпит;
– интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
3.1.4 Копие на сертификат за „Вътрешен одитор в публичния сектор” издаден от Министъра на финансите или на притежавания валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;
3.1.5. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път на s.mutafchieva@shumen.bg, като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Срок за подаване на документите: до 17:00 часа на 22.05.2024 год.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се поставят на интернет страницата на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на интернет страницата на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
7.1. Цел на длъжността: Независима и обективна дейност за предоставяне на увереност и консултиране, предназначена да носи полза и да подобрява дейността на Община Шумен. Чрез изпълнение на служебните си задължения, ръководителят на Звено „Вътрешния одит“ подпомага дейността на Община Шумен за постигне целите й, чрез прилагане на систематичен и дисциплиниран подход за оценяване и подобряване на процесите за управление на риска, контрол и управление.
7.2. Области на дейност: Ръководи звеното за вътрешен одит при изпълнението на одитни ангажименти за даване на увереност и консултиране, и подпомага организацията за постигане на целите й, като:
7.2.1. Идентифицира и оценява рисковете в организацията.
7.2.2. Оценява адекватността и ефективността на системите за финансово управление и контрол по отношение на: идентифицирането, оценяването и управлението на риска от ръководството на организацията; съответствието със законодателството, вътрешните актове и договорите; надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация; ефективността, ефикасността и икономичността на дейностите; опазването на активите и информацията; изпълнението на задачите и постигането на целите.
7.2.1. Дава препоръки за подобряване на дейностите в Общината.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 1 800 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
(Размерът на основната заплата се определя съгласно чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса.)
За информация:
Адрес: гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
http://www.shumen.bg/
Телефон за контакт: 054/ 857 642, 716 За контакти: Мутафчиева, Христова


29 април 2024 г.

СПИСЪК

НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ

 

  1. ВАЛЕРИЯ ГЕОРГИЕВА ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1716/22.04.2024 Г.
  2. ЯНА ПЕТРОВА ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1750/22.04.2024 г.
  3. ХАРАЛАН СТЕФАНОВ ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1756/22.04.2024 Г.
  4. РАДОСТИНА МЕХАНДЖИЙСКА ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 1781/22.04.2024 Г.

Съгласно обявения начин за провеждане на конкурса допуснатите кандидати трябва да се явят за полагане на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията на 17.05.2024 г. от 10:00 часа в сградата на Община Шумен, зала  № 304.

Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе на същата дата и място от 13:00  часа.

Нормативни актове, които могат да бъдат ползвани за подготовка:

  • Административнопроцесуален кодекс
  • Граждански процесуален кодекс
  • Закон за административните нарушения и наказания
  • Закон за администрацията
  • Закон за общинската собственост
  • Закон за местното самоуправление и местната администрация
  • Закон за нормативните актове
  • Закон за достъп до обществена информация
  • Закон за държавния служител

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
ХРИСТО ПАВЛОВ

СПИСЪК

НА НЕДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ  НЯМА.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
ХРИСТО ПАВЛОВ


29 април 2024 г.

СПИСЪК

НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА ЮРИСКОНСУЛТ

 

  1. ХАСАН ХАСАНОВ – ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1679/17.04.2024 Г.
  2. ТРАЯНА ТОДОРОВА ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1691/17.04.2024 Г.
  3. ВАЛЕРИЯ ГЕОРГИЕВА ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1715/22.04.2024 Г.
  4. ХАРАЛАН СТЕФАНОВ ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-1755/22.04.2024 Г.

 

Съгласно обявения начин за провеждане на конкурса допуснатите  кандидати  трябва да се явят за полагане на тест на 20.05.2024 г. от 10:00 часа в сградата на Община Шумен, зала  № 304.

Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе на същата дата и място от 13:00  часа.

Нормативни актове, които могат да бъдат ползвани за подготовка:

  • Административнопроцесуален кодекс
  • Граждански процесуален кодекс
  • Закон за административните нарушения и наказания
  • Закон за администрацията
  • Закон за общинската собственост
  • Закон за местното самоуправление и местната администрация
  • Закон за нормативните актове
  • Закон за достъп до обществена информация
  • Закон за държавния служител

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
ХРИСТО ПАВЛОВ

СПИСЪК

НА НЕДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА ЮРИСКОНСУЛТ

Име, презиме и фамилия Основание за недопускане
1 Калоян     Христов Кандидатът не е представил всички необходими документи – чл. 20, ал. 2, т. 1, предл. първо от НПКПМДС

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
ХРИСТО ПАВЛОВ


23 април 2024 г.

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ “УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ”

Дирекция „Икономика, общинска собственост и европейски проекти“

  1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

1.1.  Минимална придобита образователно-квалификационна степен – Бакалавър;

1.2. Област на завършено образование “Социални, стопански и правни науки”;

1.3. Ранг III младши или 3 години професионален опит в област, свързана с изпълняваните преки задължения.

  1. Начин на провеждане на конкурса:

Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, и интервю.

  1. Документи за участие в конкурсната процедура:

3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:

3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.

3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

3.1.4. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

    1. Място и срок за подаване на документите за участие:

4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.

4.2. Документите може да се подават по електронен път на s.mutafchieva@shumen.bg, като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

4.3 Срок за подаване на документите:  до 17,00 часа на 03.05.2024 г.

  1. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се публикуват на интернет страница www.shumen.bg на Община Шумен.
  2. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на интернет страницата www.shumen.bg на Община Шумен.
  3. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика: Основна цел на длъжността: Да съдейства за провеждане на политиката на Община Шумен във връзка с управлението на общинската собственост, при спазване на принципите на законосъобразност, целесъобразност и публичност в интерес на населението на общината.
  4. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 933 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. (Размерът на основната заплата се определя съгласно чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса)

 

За информация:

Адрес: гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237

http://www.shumen.bg/

Телефон за контакт: 054/ 857 642

За контакти: Мутафчиева


23 април 2024 г.

ОБЩИНА ШУМЕН

ОБЯВЛЕНИЕ

Община Шумен обявява конкурс за длъжността ДИРЕКТОР НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „ТУРИЗЪМ, ПУБЛИЧНИ ПРОЯВИ И АТРАКЦИИ” – ГР. ШУМЕН при следните условия:
Характер и срок на трудовото правоотношение – срочен, за срок от три години.
Минимални изисквания към кандидатите:
o Степен на образование – висше с образователно-квалификационна степен „Бакалавър“;
o Стаж – над 7 години;
o Управленски опит – над 3 години;
o Да не са поставени под запрещение, да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съответен ред от правото да заемат определена длъжност.
o Професионален опит в областта на туризма ще се счита за предимство.
Необходими документи:
1. Заявление за участие в конкурс свободен текст;
2. Професионална автобиография;
3. Диплома за завършено образование;
4. Копие от трудовата книжка и от други документи, удостоверяващи стаж;
5. Декларация по образец, че лицето не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
6. Декларация-съгласие за обработване на лични данни от Община Шумен.

Конкурсът ще се проведе чрез разработване и защита на Програма за развитието на предприятието за период от три години и събеседване с кандидатите, съгласно утвърдените Правила за провеждане на конкурса за длъжността.
Срок за подаване на документите – един месец от публикуването на обявата.
Документите се подават в стая № 237 на Община Шумен.

За справки: тел. 857-642


11 април 2024 г.

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА
СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ
Дирекция „Гражданска регистрация, информационно и правно обслужване”
Отдел „Правно осигуряване и информационно обслужване ”

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална придобита образователно-квалификационна степен – Магистър;
1.2. Област на завършено образование “Социални, стопански и правни науки”; Професионално направление – “Право”;
1.3. Ранг IV младши или 1 година професионален опит в област, свързана с изпълняваните преки задължения.
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, и интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно – квалификационна степен, допълнителна квалификация и юридическа правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочат номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
3.1.4. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1 Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен бул. ”Славянски”№ 17 ет. 2 стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път на s.mutafchieva@shumen.bg, като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
4.3 Срок за подаване на документите: до 17,00 часа на 22.04.2024 г.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се публикуват на интернет страница на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на интернет страницата на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
7.1. Цел на длъжността: Правно обслужване на Общината за постигане на компетентно, професионално и основано на закона административно обслужване на гражданите и юридическите лица; защита на интересите на общината; процесуално представителство на Общината по спорове, в които същата е страна.
7.2. Области на дейност: Правни консултации за служители на Общината, граждани, структури на Общината, общински предприятия, музей, библиотека, кметства и наместничества; Процесуално представителство и водене на съдебни дела; Работа по Закона за обществените поръчки, Закона за общинската собственост и Закона за устройство на територията, работа в комисии по наредбите, приети от Общинския съвет и подготовка на предложения за промени в тях.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 933 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. (Размерът на основната заплата се определя съгласно чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса.)
За информация:
Адрес: гр. Шумен, бул.”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
https://www.shumen.bg/
Телефон за контакт: 054/ 857 642
За контакти: Мутафчиева


11 април 2024 г.

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА ЮРИСКОНСУЛТ
Дирекция „Гражданска регистрация, информационно и правно обслужване“
Отдел „Правно осигуряване и информационно обслужване“

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална придобитата образователно-квалификационна степен – Магистър;
1.2. Област на висшето образование „Социални, стопански и правни науки“,
Професионално направление „Право“;
1.3. Ранг V младши;
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, и интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и юридическа правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
3.1.4. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път на s.mutafchieva@shumen.bg, като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
4.3 Срок за подаване на документите: до 17,00 часа на 22.04.2024 г.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се публикуват на интернет страница на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на интернет страницата на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика: Основна цел на длъжността: Да подпомага пряко старшите юрисконсулти в тяхната работа; чрез работата си да допринася за правното обслужване на общината, както и за компетентно и основано на закона обслужване на гражданите и юридическите лица.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 933 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. (Размерът на основната заплата се определя съгласно чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса)
За информация:
Адрес: гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237
https://www.shumen.bg/
Телефон за контакт: 054/ 857 642
За контакти: Мутафчиева


17 януари 2024 г.

КЛАСИРАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ ОТ ПРОВЕДЕНИЯ НА 10.01.2024 Г. КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

Класиране на кандидатите
Въз основа на проведения конкурс и разработените параметри и критерии за неговото провеждане, комисията извърши следната класация:
Първо място – Христо  Павлов

Име, презиме и фамилия на кандидата Резултат от начина по чл. 39 защита на концепция Коефициент Резултат от интервюто Коефициент Окончателен резултат
Христо  Павлов 9,93 4 4,83 4 59,04

05 януари 2024 г.

СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА ШУМЕН

Начин на провеждане на конкурса: защита на концепция на тема: „Стратегическо управление на общинска администрация Шумен” и интервю.

Коефициенти по чл. 34, ал. 5 от НПКПМДСл
При нормативно допустими три коефициента – 3, 4 или 5 се приеха:
1. Защита на концепция – Коефициент 4;
2. За интервю – Коефициент 4.
Изисквания към концепцията и критерии за преценка на резултата чл. 39 от НПКПМДСл:
1. Критерии за преценка на резултата по чл. 39, ал. 2 от НПКПМДСл:
1.1. Актуалност на концепцията;
1.2. Осъществимост на целите в концепцията;
1.3. Очаквани резултати и ефект, заложени в концепцията.
Вземане на решение за допускане до защита на концепцията – при оценка не по -ниска от оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за заемане на длъжността – чл. 39, ал. 4 от НПКПМДСл
2. Критерии за преценка на резултата по чл. 39, ал. 5 от НПКПМДСл:
2.1. Яснота при излагане на концепцията/комуникативна компетентност;
2.2. Възможности за оптимално планиране и организиране на работата на общинска администрация/ориентация към резултатите и управленска компетентност/
3. Общият резултат на всеки кандидат е сбор от оценките по т. 1 и т. 2
4. До участие в интервюто се допускат кандидати, чиито резултат по т. 3 е най-малко „8“.
5. Система за определяне на резултатите по т. 1 и т. 2:
Преценката се извършва по 5-степенна скала, както следва:
5 – напълно отговаря на изискванията за длъжността;
4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността;
3 – в средна степен отговаря на изискванията за длъжността;
2 – в малка степен отговаря на изискванията за длъжността;
1 – не отговаря на изискванията за длъжността.
Информация за резултатите от защитата на концепцията на тема „Стратегическо управление на общинска администрация Шумен“ ще се получават лично в 12,45 часа на 10.01.2024 г. в сградата на Община Шумен, зала № 304.
Интервюто с допуснатия до него кандидат, ще се проведе на същата дата и място от 13,00 часа.
III. Провеждане на интервю по чл. 42, ал.1 от НПКПМДСл:
1. Запознаване на комисията с длъжностната характеристика на длъжността Секретар на община и попълненото приложение № 1 – информация за длъжността – чл. 42 ал. 1 от НПКПМДСл
2. Минимален резултат, при който кандидата се счита за успешно издържал интервюто „оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността“
3. Членовете на комисията предварително определят и съгласуват въпросите или казусите, които ще бъдат задавани на кандидатите.
4. Кандидатът получава списък с въпросите или казусите, които ще се дискутират.
5. Списъкът се връчва в момента в който кандидатът бъде поканен от комисията за провеждане на интервю.
6. Ако кандидатът пожелае – комисията предоставя 10 минути за подготовка
7. Времетраене на интервюто – до 15 минути.
8. По преценка на членовете на комисията, могат да се задават въпроси извън предварително обявените за изясняване на определени компетентности
9. Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенната скала и попълва формуляр съгласно Приложение № 7 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДСл.
IV. Определяне на окончателния резултат на кандидатите по чл. 43, ал. 2 от НПКПМДСл
1. Попълване формуляр приложение № 8
2. Определяне на минималния резултат
Резултат Коефициент Бал
1. 1.Минимално изискван резултат:

Резултат Коефициент Бал
1.                     1.Минимално изискван резултат:

– концепция

– интервю

 

 

8,0

4,0

 

 

4,0

4,0

 

48

32

16

2.Максимално изискван резултат:

– концепция

– интервю

 

 

10,0

5,0

 

 

4,0

4,0

 

60

40

20


02 януари 2024 г.

Днес 02.01.2024 г. от 10 ч. в сградата на Община Шумен, с каб. 230 във връзка с процедура за подбор на Областен екип по приемна грижа в изпълнение на Проект “Повишаване на капацитета на служителите на агенцията за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила – Компонент 1 за надграждане на дейностите по управление и предоставяне на „приемна грижа“ на областно и национално ниво“ по програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 се проведе събеседване с явилите се кандидати.
Въз основа на проведеното събеседване и разработените параметри и критерии за неговото провеждане, комисията одобри кандидатурите на:

  1. Боряна Райчева
  2. Бетина Иванова

Архив:

Skip to content